بالابر ثابت هیدرولیکی باری مدل EHC

بالابر ثابت باری آسیا صنعت
بالابر ثابت هیدرولیکی
بالابر ثابت هیدرولیکی
بالابر ثابت هیدرولیکی
بالابر ثابت هیدرولیکی
بالابر ثابت هیدرولیکی

_جنس بالابر ساخته شده از پروفیل اهن

_جک هیدرولیکی با شفت و کروم اصل ( خارجی )

_قابل استفاده با برق تکفاز و سه فاز

_قابلیت تغییر ظرفیت دستگاه تا 10 تن

_کابین بالابر قابل پوشش وتزیین به سفارش مشتری

_استفاده همزمان با زنجیر و سیم بکسل جهت ضریب ایمنی بالابر

_ارتفاع و ابعاد دستگاه متغیر بوده و ظرفیت بار نیز با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود.

_قابل نصب در حداقل مکان بدون تخریب

_قابلیت نصب با چاه و بدون چاه

عملکرد آنها به این صورت است که بازوهای بالابر به وسیله یک جک از یکدیگر باز شده‌ و باعث می‌شوند که وسایل به ارتفاع موردنظر برسد.

بالابرهای آکاردئونی به انواع مختلفی مانند آکاردئون خودکششی، بالابرهای زنجیری و بالابرهای کابلی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند اما ویژگی مشترک همه آنها قدرت بسیار بالا و ایمنی زیاد است.

لازم به ذکر است که هم بالابرهای آکاردئونی و هم بالابرهای هیدرولیکی، جزء بالابرهای ثابت محسوب می‌شوند. زیرا قابلیت جابه‌جایی و حرکت ندارند و در مکان خود ثابت هستند.

بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.

 بالابر صنعتی ثابت

بالابرهای ثابت جزء بالابرهای هیدرولیکی محسوب می‌شوند که در محلی ثابت نصب شده و برای جابه‌جایی بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقایسه بالابرهای ثابت و متحرک از لحاظ قدرت، باید دانست که قدرت بالابرهای ثابت به مراتب بیشتر است. بالابرهای ثابت به چند دسته بوم لیفت، کابلی و زنجیری، آکاردئونی و جک عمودی تقسیم می‌شوند.

این نوع از بالابرها بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای جابه‌جایی بارهایی هستند که مکان تخیله با مکان انبار یا استفاده بار فاصله زیادی دارد.

بالابر ثابت هیدرولیکی باری مدل EHC

بالابر ثابت هیدرولیکی باری مدل EHC

بالابر ثابت هیدرولیکی باری مدل EHC