بالابر نفربر هیدرولیک دوکاره چند منظوره با چرخ خودرویی مدل EHML

بالابر نفربر هیدرولیک دوکاره چند منظوره با چرخ خودرویی
بالابر نفربر هیدرولیک دوکاره چند منظوره با چرخ خودرویی

اطلاعات بالابر دوکاره

_بالابر مخصوص نفر با ارتفاع کاربردی تا 16 متر

_ظرفیت بار 130 کیلوگرم

_سیستم هیدرولیک با برق شهری یا باطری

_قابلیت کار از زاویه 45 درجه تا 75 درجه نسبت به سطح افق

_ارتفاع دستگاه در حالت بسته 220 سانتی متر می باشد

_قابل عبور از محل های کم ارتفاع

بالابر نفربر هیدرولیک دوکاره

بالابر نفربر هیدرولیک دو ریل با چرخ خودرویی

دسته‌بندی‌های زیادی برای بالابرها وجود دارد که هرکدام بر اساس ویژگی‌های متفاوت، بالابرها را به انواع  مختلف تقسیم می‌کنند.

مهمترین ابزار و تجهیزاتی که مهندسان و معماران در ساختمان‌سازی و ساخت­و­ساز برج‌ها استفاده می‌کنند بالابرهای ساختمانی است. اگر بالابرساختمانی وجود نداشت. امکان انتقال و جابه‌جایی مصالح وجود نداشت.

نوع مکانیزم به کار رفته در بالابرهای ساختمانی به عوامل مختلفی مانند محیط کار، قیمت محصول، قدرت، و ظرفیت آن بستگی دارد. بالابرهای ساختمانی از قسمت‌ها و اجزای مختلفی مانند الکترو موتور، گیربکس، وینچ یا همان قرقره، سیم بکسل، جعبه و پایه بالابرها تشکیل شده‌ است.

این نوع از بالابرها در واقع از نوع متحرک هستند که به‌صورت کاملاً هیدرولیکی تولید می‌شوند. از این نوع بالابرها برای جابه‌جایی بار و یا کار افراد در ارتفاع استفاده می‌شود. بالابر صنعتی نفربر از امنیت خوبی برخوردارند و گزینه مناسبی برای کار در ارتفاع زیاد محسوب می‌شوند.

بالابرهای صنعتی متحرک دارای چرخ‌هایی در زیر دستگاه هستند که امکان حرکت را به بالابر می‌دهد. این نوع از بالابرها بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای جابه‌جایی بارهایی هستند که مکان تخیله با مکان انبار یا استفاده بار فاصله زیادی دارد.

بالابرهای صنعتی متحرک نیز مانند دیگر بالابرها انواع مختلفی دارند مانند: بالابرهای خود­کششی، پشت کامیونی، میز هیدرولیک، تلسکوپی و مفصلی. ارتفاع این نوع بالابرها به ‌راحتی می‌تواند توسط مشتری یا کاربر تنظیم شود.

بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک برای انتقال قدرت و نیرو استفاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود. بالابرهای

هیدرولیکی خود به دو قسمت عمده جک مستقیم و جک غیرمستقیم تقسیم می‌شوند.